Üldinfo

1.Evarte e-pood veebiaadressiga www.tikituba.ee (edaspidi e-pood) on Evarte OÜ  (edaspidi Evarte) poolt loodud elektrooniline ostukeskkond , mille vahendusel toimub toodete müük.

2.Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo müügitingimused kehtivad e-poes ostmisel.

3.E-poes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub kauba kättetoimetamise tasu. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Teave kauba kohta on esitatud e-poes vahetult kauba juures.

4.E-poe kasutustingimusi kohaldatakse kõikidele õigussuhetele, toodete pakkumistele, tellimistele, müügitehingutele, mis leiavad aset e-poe kasutaja kui Kliendi ja e-poe www.tikituba.ee omaniku Evarte OÜ  vahel.

5.E-pood võib igal ajal oma tingimusi muuta, avaldades muudatused Evarte veebilehel www.tikituba.ee. Muudatused jõustuvad koheselt peale avaldamist. E-poodi kasutades ja selle vahendusel tellimust esitades nõustub klient tellimuse vormistamisel üldtingimustega, kinnitades seda vastava märkega.

6.Kõik Evarte e-poes müüdavad kaubad on käsitöö võivad kuju, välimus ja mõõdud  erineda piltidest ning tooted erineda teineteisest.

Müügilepingu jõustumine

1.Evarte müüb ja Klient ostab e-poes pakutavaid tooteid. Evarte-i ja Kliendi vahel jõustub müügileping alates tellimuse kinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Evarte OÜ  arveldusarvele.

2.Evarte veebipoes tellimust vormistades ning makset tehes, kinnitab Klient, et ta on tutvunud ja nõustub müügitingimustega.

Hinnad

1.Kõik Evarte veebipoes olevad hinnad on toodud eurodes ja sisaldavad käibemaksu 20%.

2.Evarte võib igal ajal muuta e-poes nähtavaid hindu. Kõik muudatused avaldatakse www.tikituba.ee e-poes ning jõustuvad alates avaldamise hetkest.

3.Kui Klient edastas oma tellimuse enne hinna muudatuste jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli arvel kajastatud tellimuse vormistamise momendil. Kliendil ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.

4.Hinnad ei sisalda toodete kohale toimetamise kulusid. Kohale toimetamise kulud kuvatakse E-poes enne ostu sooritamist selliselt, et Kliendil on võimalik nendega tutvuda ja valida endale sobivaim kohale toimetamise viis.

Tellimine ja kauba eest tasumine

1.Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi.

2.Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest E-poe arvelduskontole. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

3.Tellimuse eest tasumisel saab Klient valida omale sobiva makseviisi: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop, Pocopay ja Liisi ID pangalingid, deebet- või krediitkaart. Tehingud toimuvad läbi Montonio finants OÜ keskkonna. Klient maksab 100% tellimuse summast tellimuse kinnitamiseks.

4.Evarte OÜ  on isikuandmete vastutav töötleja. Evarte OÜ  edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio finants OÜ

Toodete kohaletoimetamine

1.Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eestisse. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

2.Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Maksimaalne võimalik kohaletoimetamise aeg juhul , kui kaupa peab juurde tellima on 45 päeva.

3.Peale Kliendi poolt arve tasumist komplekteerib Evarte tellimuse ning annab selle üle kohaletoimetamiseks logistikapartneritele.

4.Evarte tarne ja logistika partnerid on Omniva, Itella Smartpost, DPD.

5.Evarte veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad arve tasumise hetkest.

6.Evarte ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest.

7.Kohaletoimetamise viisi ja sihtkohta on võimalik muuta kuni logistikapartnerile kauba üleandmiseni, andes meile oma soovist ted e-kirja või telefoni teel.

8.Transpordi käigus vigastada saanud saadetise saab tagastada koheselt kas kullerile või kasutades pakiautomaati  dokumenteerides paki kättesaamisel koheselt saadetise vigastused (kirjeldus vigastusest tuleb saata koos pildiga aadressil info@evarte.ee )

Shopping Cart
Scroll to Top